Quick Bus přebírá a rozšíří varnsdorfskou městskou dopravu
Diskusní fórum
Diskusní fórum bylo uzavřeno, už není možné přidávat příspěvky!
Tak to je super!
Autor:
Nevím zda-li se firmě daný záměr vyplatí, ale je to super nápad. Chybí mi ,ale zastávka nahoře u Rozkroku. Jinak je to pro občane velice přínosná informace!
----
Autor:
Milan
MOhli by jste dát zastávky ke školám a k sídlištím a u hypernovy a bily určitě by vám to pomohlo a měli by jste dost cestujících
Nechtěl jsem to psát jako první. Ale pro školáky nepoužitelné.
Dejme tomu že někdo jede na Gymnázium nebo ZŠ Náměstí od Sportu. Vyjede v 7:40 a na náměstí je v 7:55 - a pět minut na doběhnutí fakt nestačí, vzhledem k povinnosti být minimálně pět minut před začátkem výuky ve třídě.
Na cestu zpátky při zamhouření oka, ale cesta z Gymnázia do jídelny, oběd a cesta a na autobusák, všechno stihnout za 25 (20 když beru autobus v 13:00) minut, mno, jen tak tak a to do sebe oběd hodím.
Žádný název
Autor:
Alena
Dobrý den, já se připojím s návrhem nové zastávky. Určitě by ji uvítali obyvatelé domu s pečovatelskou službou na ul. Nemocniční (bývalé kasárny), na chybějící zastávku upozorňují, bydlí tam staří a špatně pohybliví lidé, pěšky je to pro ně na nákupy a úřady daleko. Děkuji.
Což ale stejně nevyjde, protože autobus jede nejdřív kolem třetí národní a až pak kolem Mělníka. Takže pěškobus.
městská doprava
Autor:
Zd.Sobota
Ve Vdf již městská dopr. ve formě jednoho kroužícího autobusu před léty fungovala. Je to skvělé oživení myšlenky hlavně ve vztahu ke starší populace města a dle došlých připomínek-návrhů by se měla trasa (-y) přizpůsobit (nemocnice, markety, nádraží BUS, ČSD, pečovateláky apod.).
ZdS
ve Varnsdorfu "kroužící" nebo-li okružák jezdí bez přestání již někdy od začátku tisíciletí, jen se postupně upravuje jeho časový a trasový jízdní řád. Tento autobus je ale velmi ztrátový, hodně se o něm mluví, ale minimum lidí jej využívá. Jelikož je čistě městský, město hradí jeho plnou ztrátu a je smutné jej vidět kromě ranní a odpolední trasy téměř stále prázdný :-(. JS
Je logické, že chvilku bude trvat, než si lidé na tuto skutečnost a výhodu zvyknou. Plno lidí totiž o této výhodě ani neví... Chce to trpělivost... Jinak je nutné si také uvědomit, že je to nová skutečnost a že to chce čas... + uvědomme si, že jsou prázdiny a dovolené. Věřím, že v září se vužívání MHD rapidně zvýší! Možná tochtělo zahájit až od září... :-)
Tady jde o to, že lidi už měli šanci si zvyknout :-) Občas jsem "minulý autobus MHD" potkal, ale vždycky jenom jak někam jede prázdný. A vlastně ani nevím, kde všude měl zastávky a jaký měl jízdní řád...
já takový optimista prostě nejsem, okružní linka byla vybudována přičiněním tehdejšího místostarosty pana Dausche a město za její provoz platí ročně cca 250 tis. Jízdní řád je zveřejňován od doby jejího vzniku stabilně všemi prostředky a nikdy nebyl využíván, několikrát se nad ním již stahovaly mraky kvůli vysoké nehospodárnosti a situace je stále stejná, no uvidíme :-). JS
Svozy k marketům, to mě pobavilo. To ale řidič bude muset sledovat akční výprodeje a vozit lidi tam kde je levný cukr.
"Dnes výlet do Hypernovy, cukr zlevněný o 10%, výhodná koupě! Pojeďte s námi!"
Tak divit se nebudu, když jezdím ráno v Hradci do školy, nejméně polovina autobusu jsou lidé co jedou za levným nákupem. A vůbec jim nevadí, že to je ten autobus, kterým všichni jedou do školy - oni tam musí být taky první, aby na ně zbylo :-)
Spíš jde o to, že VDF je na tohle malé město, zastávky každých 200 metrů a přecpané autobusy, to tu snad nehrozí. Ale pohled by to byl úsměvný, to jo :-)
???
Autor:
Já bych řekl, že se to příliš dramatizuje. 250.000,-Kč/rok mi nepřipadá až zase taková investice s porovnáním investic do nové knihovny, kterou město investuje téměř celou z vlastních zdrojů... Ve finále když spočítáme kolik lidí využije buss a kolik čtenářů navštíví v budoucnu naší mega knihovnu, tak vefinále pro mnohé občany bude užitečnější ten autobus... :-)
nechci tady vířit "flame" okolo nové knihovny, ale možná kdyby tím busem jezdila alespoň část lidí, kteří chodí a budou chodit do knihovny, nemuseli bychom za něj platit a ještě by byl ziskový. Možná byste si měl zjistit kolik lidí knihovnu navštěvuje :-). Rady jsou to hezké, ale mohl by jste vědět, že tyhle kroky už tu před pár lety byly - byly tu malé busy, cestující si stěžovali (a oprávněně, že malé busy nejsou do města vhodné, nepojmou kočárek, musí se v nich jen sedět apod. S ohledem nato, že cena za dopravu byla téměř stejná u malého a velkého busu, vrátili jsme se k busu velkému. Jen mi teď připadá, že někteří jsou přesvědčeni, že se jedná o novou službu :-). JS
Optimista! :-) Neříkalo se to samé o 30 Kč?