Quick Bus přebírá a rozšíří varnsdorfskou městskou dopravu

Quick Bus přebírá a rozšíří varnsdorfskou městskou dopravu

30. 6. 2008 - Jan Louka, DiS.
Dopravní společnost Quick Bus, a.s. je firmou s čtyřletou historií podnikání v oblasti provozování linkové autobusové dopravy.

Diskusní fórum

Diskusní fórum bylo uzavřeno, už není možné přidávat příspěvky!

Tak to je super!

Autor:

Nevím zda-li se firmě daný záměr vyplatí, ale je to super nápad. Chybí mi ,ale zastávka nahoře u Rozkroku. Jinak je to pro občane velice přínosná informace!

Žádný název

Autor:

Tak ať Vám to jezdí :)

----

Autor: Milan

MOhli by jste dát zastávky ke školám a k sídlištím a u hypernovy a bily určitě by vám to pomohlo a měli by jste dost cestujících

 
Autor: xxx

To je fakt - dle mého jsou nejdůležitější místa - nemocnice, pošta, hypernova, jatka, Rozkrok, školy, školky, veleveta, tos, vitana ...

 
Autor: Michalek

Nechtěl jsem to psát jako první. Ale pro školáky nepoužitelné.

Dejme tomu že někdo jede na Gymnázium nebo ZŠ Náměstí od Sportu. Vyjede v 7:40 a na náměstí je v 7:55 - a pět minut na doběhnutí fakt nestačí, vzhledem k povinnosti být minimálně pět minut před začátkem výuky ve třídě.

Na cestu zpátky při zamhouření oka, ale cesta z Gymnázia do jídelny, oběd a cesta a na autobusák, všechno stihnout za 25 (20 když beru autobus v 13:00) minut, mno, jen tak tak a to do sebe oběd hodím.

Žádný název

Autor: Alena

Dobrý den, já se připojím s návrhem nové zastávky. Určitě by ji uvítali obyvatelé domu s pečovatelskou službou na ul. Nemocniční (bývalé kasárny), na chybějící zastávku upozorňují, bydlí tam staří a špatně pohybliví lidé, pěšky je to pro ně na nákupy a úřady daleko.  Děkuji.

 
Autor:

 Autobus školní bych uvítala. Bydlime u mělníka a dcera má chodit do školy na třetí národní, kus cesty autobus bych jako matka uvítala

 
Autor: Michalek

Což ale stejně nevyjde, protože autobus jede nejdřív kolem třetí národní a až pak kolem Mělníka. Takže pěškobus.

 
Autor: xxx

To asi bude zastávka kasárny...  Tzn., tu zastávku tam mají uvedenu

městská doprava

Autor: Zd.Sobota

Ve Vdf již městská dopr. ve formě jednoho kroužícího autobusu před léty fungovala. Je to skvělé oživení myšlenky hlavně ve vztahu ke starší populace města a dle došlých připomínek-návrhů by se měla trasa (-y) přizpůsobit (nemocnice, markety, nádraží BUS, ČSD, pečovateláky apod.).

ZdS

 
Autor: Jiří Sucharda

ve Varnsdorfu "kroužící" nebo-li okružák jezdí bez přestání již někdy od začátku tisíciletí, jen se postupně upravuje jeho časový a trasový jízdní řád. Tento autobus je ale velmi ztrátový, hodně se o něm mluví, ale minimum lidí jej využívá. Jelikož je čistě městský, město hradí jeho plnou ztrátu a je smutné jej vidět kromě ranní a odpolední trasy téměř stále prázdný :-(. JS

 
Autor:

Je logické, že chvilku bude trvat, než si lidé na tuto skutečnost a výhodu zvyknou. Plno lidí totiž o této výhodě ani neví...  Chce to trpělivost...  Jinak je nutné si také uvědomit, že je to nová skutečnost a že to chce čas... + uvědomme si, že jsou prázdiny a dovolené. Věřím, že v září se vužívání MHD rapidně zvýší! Možná tochtělo zahájit až od září... :-)

 
Autor: Michalek

Tady jde o to, že lidi už měli šanci si zvyknout :-) Občas jsem "minulý autobus MHD" potkal, ale vždycky jenom jak někam jede prázdný. A vlastně ani nevím, kde všude měl zastávky a jaký měl jízdní řád...

 
Autor:

No a vo vo votom to Michálku je!  Spousta lidiček totiž vůbec neví, že MHD ve Varnsdorfu funguje! Chce to čas....!!!!!!!!  :-)))))   Jo, a vo vo vo votom to jeeeeeeeé!

 

 
Autor: Jiří Sucharda

já takový optimista prostě nejsem, okružní linka byla vybudována přičiněním tehdejšího místostarosty pana Dausche a město za její provoz platí ročně cca 250 tis. Jízdní řád je zveřejňován od doby jejího vzniku stabilně všemi prostředky a nikdy nebyl využíván, několikrát se nad ním již stahovaly mraky kvůli vysoké nehospodárnosti a situace je stále stejná, no uvidíme :-). JS

 
Autor: Pavel
vyjmečně s vámi musím souhlasit, využívá ho jen minimum lidí, možná by to chtělo spíše malé autobusy jako např. "quick" a třeba jen svozy školáků a několikrát týdně svozy k marketům, apod. možná by to tak ztrátové nebylo...
 
Autor: Michalek

Svozy k marketům, to mě pobavilo. To ale řidič bude muset sledovat akční výprodeje a vozit lidi tam kde je levný cukr.

"Dnes výlet do Hypernovy, cukr zlevněný o 10%, výhodná koupě! Pojeďte s námi!"

 
Autor:

Budete se divit, ale v některých městech to takto chodí :-)))  Autobusy sváží důchodce pro levný cukr či mouku :-) Každopádně nevidím na tom nic špatnéjho - jen úsměvného

 
Autor: Michalek

Tak divit se nebudu, když jezdím ráno v Hradci do školy, nejméně polovina autobusu jsou lidé co jedou za levným nákupem. A vůbec jim nevadí, že to je ten autobus, kterým všichni jedou do školy - oni tam musí být taky první, aby na ně zbylo :-)

Spíš jde o to, že VDF je na tohle malé město, zastávky každých 200 metrů a přecpané autobusy, to tu snad nehrozí. Ale pohled by to byl úsměvný, to jo :-)

???

Autor:

Já bych řekl, že se to příliš dramatizuje. 250.000,-Kč/rok mi nepřipadá až zase taková investice s porovnáním investic do nové knihovny, kterou město investuje téměř celou z vlastních zdrojů...  Ve finále když spočítáme kolik lidí využije buss a kolik čtenářů navštíví v budoucnu naší mega knihovnu, tak vefinále pro mnohé občany bude užitečnější ten autobus... :-)

 
Autor: Jiří Sucharda

nechci tady vířit "flame" okolo nové knihovny, ale možná kdyby tím busem jezdila alespoň část lidí, kteří chodí a budou chodit do knihovny, nemuseli bychom za něj platit a ještě by byl ziskový. Možná byste si měl zjistit kolik lidí knihovnu navštěvuje :-). Rady jsou to hezké, ale mohl by jste vědět, že tyhle kroky už tu před pár lety byly - byly tu malé busy, cestující si stěžovali (a oprávněně, že malé busy nejsou do města vhodné, nepojmou kočárek, musí se v nich jen sedět apod. S ohledem nato, že cena za dopravu byla téměř stejná u malého a velkého busu, vrátili jsme se k busu velkému. Jen mi teď připadá, že někteří jsou přesvědčeni, že se jedná o novou službu :-). JS

 
Autor: lojzík

Pravda pravdoucí...lidé se do busů však již brzy poženou...to až pohonné hmoty budou za 40 a více Kč...

 
Autor: Michalek

Optimista! :-) Neříkalo se to samé o 30 Kč?

 
Autor: lojzík

možná máš pravdu... na benzín, kuřivo a chlast si češi prachy najdou...a pak budou brečet(víc než teď) že maj málo peněz...a že vše je drahý....

 
Autor: xxx

Žádná veřejná hromadná doprava není zisková,:-)))

Nalezeno 30 záznamů, zobrazujim 1 až 25. [<<] 1 2 [>>]