SčVK nabízí svým zákazníkům asistenční službu zdarma

SčVK nabízí svým zákazníkům asistenční službu zdarma

22. 3. 2016 - Jan Louka, DiS.
Asistenční služba je k dispozici 24 hodin denně 365 dnů v roce.

Společnost Severočeské vodovody a kanalizace (SčVK) sjednala od 1. ledna pro všechny své zákazníky s platnou odběratelskou smlouvou na dodávku pitné vody pojištění nouzových situací spojených s únikem vody za vodoměrem. Asistenční služba  zdarma přijede a provede odborné práce potřebné pro odstranění nouzové situace v rozsahu 2 hodin. Neplatíte za výjezd vozidla ani provedené nezbytné práce.
Asistenční služby zahrnují domácí asistenci a refundaci úniku vody. Zákazník má na ně nárok, jestliže bez odkladu ohlásí nouzovou situaci na tel. 212 812 212, nahlásí jméno, příjmení, telefonní číslo, číslo a adresu odběrného místa pro možnost identifikace zákazníka a upřesní podrobnosti pro zajištění domácí asistence. Dispečer následně rozhodne a zajistí vyslání odborníka na odstranění nouzové situace. Pak zpětně zavolá zákazníkovi a oznámí, kdo přijede událost řešit.
Předmětem domácí asistence není odstranění způsobených následků (vysoušení, zednické práce, malování apod.) Zároveň bude provedeno zjištění stavu fakturačního vodoměru. Představuje-li únik vody větší objem než 10 m3 (tj. 497 Kč – což je spoluúčast zákazníka při pojištění), je možné požádat o refundaci až do výše 15 tisíc Kč za rok. Zákazník SčVK může zdarma využít na jedno odběrné místo až 3 asistenční služby ročně. Bližší informace o této nové službě získáte na e-mailové adrese iveta.kardianova@scvk.cz.