Provoz městského úřadu platný od 15. února 2021

Provoz městského úřadu platný od 15. února 2021

14. 2. 2021 - Tomáš Secký, DiS.
V souvislosti s opětovným vyhlášením nouzového stavu do 28. února 2021 bylo usnesením vlády ze dne 14. února 2021 uloženo orgánům veřejné moci zajistit chod městského úřadu bez omezení úředních hodin.

Úřední hodiny pro veřejnost od 15. února 2021

  • Pondělí 08:00 - 17:00
  • Úterý 08:00 - 15:30
  • Středa 08:00 - 17:00
  • Čtvrtek zavřeno
  • Pátek 08:00 - 14:30

Vzhledem k aktuální situaci kolem pandemie koronaviru je dobré zvážit osobní návštěvu pracovišť úřadu. Apelujeme proto na využití jiných komunikačních kanálů pro kontakt s úřadem či konkrétním úředníkem (e-mail, telefon). Kompletní seznam kontaktů naleznete na webových stránkách www.varnsdorf.cz.

Při vstupu do budov úřadu mějte zakryté dýchací cesty, využijte bezkontaktní dezinfekční stojany ve vestibulu budov úřadu a dodržujte bezpečný odstup 2 metry.