Výzva zájemcům o veřejnou zakázku

Výzva zájemcům o veřejnou zakázku

5. 1. 2009 - Jan Louka, DiS.
Město Varnsdorf vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu: "Zajištění dodávky nábytku do Informačního centra ve Varnsdorfu".

Město Varnsdorf
Nám. E. Beneše 470
40747 Varnsdorf
vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu:

Zajištění dodávky nábytku do Informačního centra ve Varnsdorfu



1. Veřejný zadavatel
Úřední název: Město Varnsdorf
Poštovní adresa: Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf, Česká republika
statutární zástupce: Ing. Josef Poláček, starosta města
kontaktní místo: OŠKT MěÚ Varnsdorf, fax: 412371051, tel: 412372241
kontaktní osoby: Alena Bodláková (linka 144; e-mail: alena.bodlakova@varnsdorf.cz) nebo Jiřina Trebatická (linka 151; email: jirina.trebaticka@varnsdorf.cz)

2. Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Zajištění dodávky nábytku do Informačního centra ve Varnsdorfu

3. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Podkladem pro zajištění dodávky nábytku je technická dokumentace Funkční a prostorové uspořádání – místnost č.122 – informační centrum. Předmětem plnění je dodání nábytku dle technické dokumentace a přiložené legendy.

4. Požadavky na rozsah předmětu plnění:
Nábytek pro Informační centrum ve Varnsdorfu bude zhotoven dle požadavků zadavatele, předaných podkladů (technická dokumentace), místních zjištění a zaměření. Dodavatel bude konzultovat provedení nábytku (barevnost, technické provedení) s projektantem interiéru (Ing.arch. Paroubková, tel. +420 604 370 149, e-mail jitka.paroubkova@fsv.cvut.cz).
Dodavatel zajistí dopravu nábytku do místa plnění zakázky, dále pak jeho montáž a instalaci (umístění, seřízení).

5. Doba a místo plnění zakázky:
Předpokládaný termín uzavření kupní smlouvy k 01/2009
Předpokládaný termín dodání zboží k 04/2009
Místo plnění zakázky: Otáhalova 1260, Varnsdorf 407 47

6. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) , d) zák. č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž tento doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace,
- dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci.

Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §53 zák. č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- čestným prohlášením (vzor prohlášení je součástí této výzvy – příloha č.1 )

Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů dle § 55 písm. a), c) zák. č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením čestného prohlášení uchazeče, že jeho pojištění odpovědnosti za škodu pokrývá celý rozsah plnění veřejné zakázky, podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat, případně příslibem pojišťovny k uzavření takové pojistné smlouvy. Vlastní pojistná smlouva bude v takovém případě uzavřena a předložena zadavateli nejpozději v den podpisu smlouvy o dílo.

V případě využití subdodavatelských služeb uvede uchazeč v nabídce identifikaci kooperujících subjektů.

Splnění shora uvedených kvalifikačních předpokladů může uchazeč doložit listinami ve stejnopise, nebo v úředně ověřené kopii.

7. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle těchto kriterií:
Hodnotící kritérium váhy
1. výše nabídkové ceny 60%
2. estetické provedení nábytku 30%
3. záruční lhůta v měsících 10%

8. Cena a požadavky na platební podmínky
Celková nabídková cena bude uvedena za kompletní dodávku jako pevná a nepřekročitelná, bez DPH a včetně DPH.
Úhrada za koupi zboží bude provedena po jeho předání a převzetí. V případě dohody se zadavatelem může být poskytnuta záloha na základě faktury se splatností min. 21 dní.

9. Předání podkladů a prohlídka místa plnění
Předání dalších podkladů a případná prohlídka místa plnění bude zájemcům umožněna individuálně dle dohody s kontaktními osobami zadavatele.

10. Obsah a forma nabídky
- krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče
- prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, ze kterého vyplývá, že
je uchazeč vázán celým obsahem nabídky
- doklady prokazující splnění kvalifikace
- návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou
- výše nabídkové ceny doplněná položkovým rozpočtem
- fotografie s ukázkami dodávaného nábytku
- poskytnutá záruka za dílo vyjádřená v měsících
- nabídky se podávají písemně ve lhůtě pro podání nabídek v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: Výzva – Zajištění dodávky nábytku do Informačního centra ve Varnsdorfu – NEOTVÍRAT !!! a opatřené na uzavření razítkem uchazeče. Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče.

11. Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídky mohou uchazeči doručovat po celou dobu pro podání nabídky do podatelny Městského úřadu ve Varnsdorfu v pracovních dnech v pondělí až čtvrtek od 7.00 do 15.00 hod a v pátek od 7.00 do 12.00 hod. Dne 16. 01. 2009 ve 12:00 hod. končí lhůta pro přijímání nabídek.

12. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a výzvu zrušit. Jednat o úpravách textu smlouvy o dílo (návrh textu smlouvy předloží uchazeč) a upřesnit její konečné znění.

Ve Varnsdorfu ……....2009

Ing. Josef Poláček
starosta města