Výzva zájemcům o veřejnou zakázku

Výzva zájemcům o veřejnou zakázku

2. 12. 2008 - Jan Louka, DiS.
Město Varnsdorf vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu: Vypracování projektové dokumentace - Lávka pro pěší přes Mandavu ve Varnsdorfu.

Město Varnsdorf
Nám. E. Beneše 470
40747 Varnsdorf
vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu:

Vypracování projektové dokumentace -
Lávka pro pěší přes Mandavu ve Varnsdorfu



1. Veřejný zadavatel
Úřední název: Město Varnsdorf
Poštovní adresa: Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf, Česká republika
statutární zástupce: Ing. Josef Poláček, starosta města
kontaktní místo: OSMI MěÚ Varnsdorf, fax: 412371051, tel: 412372241
kontaktní osoby: Petr Véle (linka 134; e-mail: petr.vele@varnsdorf.cz) nebo Ing. Jaroslav Beránek (linka 118; email: jaroslav.beranek@ varnsdorf.cz)

2. Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem
Vypracování projektové dokumentace – Lávka pro pěší přes Mandavu ve Varnsdorfu

3. Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky
Podkladem pro zpracování projektové dokumentace je územní (regulační) plán centrální zóny města Varnsdorfu od projekční firmy ARCH PROJEKT s.r.o.Ústí nad Labem,ateliér Česká Lípa a obecně závazná vyhláška města Varnsdorfu č.28/1996 ze dne 22.8.1996. Nové přemostění Mandavy a navazující přístupové komunikace pro pěší spojující ul.Národní na pravém břehu Mandavy a ul.Kmochovu na levém břehu Mandavy v úseku mezi ul. Na Příkopech a Pražskou je vymezeno parcelami: 8176,49,50,51,52,53,62/1,2983/1,2983/2, 2985/1, 2986 a 2987 na přiložené situaci. Součástí projektu lávky pro pěší a navazujících přístupových komunikací pro pěší bude i venkovní osvětlení.
Předmětem plnění je vypracování a dodávka projektové dokumentace v rozsahu:
a) Dokumentace pro územní rozhodnutí a stavební povolení (včetně polohopisného a výškopisného zaměření, geodetických a geologických podkladů; nutných průzkumných prací a odborných posudků a položkových rozpočtů).
b) Zajištění podkladů k vydání ÚR a SP a zajištění platného ÚR a SP
c) Zadávací dokumentace (výkaz výměr)
d) Autorský dozor

4. Požadavky na rozsah předmětu plnění:
Projektová dokumentace pro územní rozhodnutí, pro stavební povolení a zadávací dokumentace bude zpracována v souladu s vyhl.č. 503/2006 Sb. o podrobnější úpravě územního řízení, vyhl.č. 499/2006 Sb. o dokumentaci staveb a ostatními platnými právními a technickými předpisy, dle požadavků zadavatele, předaných podkladů, místních zjištění a zaměření.
Rozsah a obsah dokumentace k žádosti o vydání rozhodnutí o umístění stavby (DUR) bude zpracován podle přílohy č. 4 vyhl.č. 503/2006 Sb.
Rozsah a obsah projektové dokumentace ke stavebnímu povolení (SP) bude zpracován podle přílohy č. 1 vyhl. č. 499/2006 Sb.
Zadávací dokumentace bude zpracována do podrobností nezbytných pro zpracování nabídky na zhotovení díla včetně soupisu stavebních prací, dodávek a služeb s výkazem výměr.
Dokumentace bude zpracována v oddílech podle stavebních objektů, včetně výkazů výměr, soupisů prací a dodávek s podrobným popisem standardů, které jednoznačně vymezují použité položky. Součástí předmětu plnění jsou i předjednání a vyjádření dotčených orgánů státní správy, správců sítí, správců komunikací a dalších dotčených osob a zajištění územního rozhodnutí a stavebního povolení.
Součástí předmětu plnění jsou i zjištění dalších skutečností, které neobsahují podklady předané zadavatelem, ale které jsou potřebné pro zpracování projektu (například zjištění stávajícího stavu). Požadovaná záruka za dílo je 60 měsíců od data jeho předání a převzetí.


5. Požadavky na způsob a počet vyhotovení:

Dokumentace pro ÚR, SP a zadávací dokumentace bude předána v tištěné i v elektronické podobě. Počet vyhotovení dokumentace bude pro územní rozhodnutí v počtu 3 ks výtisků, pro stavební řízení a zadávací dokumentace v počtu 6 ks.

6. Doba a místo plnění zakázky:
Předpokládaný termín uzavření smlouvy o dílo II/2009
Předpokládaný termín předání a převzetí dokumentace k ÚR IV/2009
Předpokládaný termín předání a převzetí dokumentace k SP a ZD V/2009
Předpokládaný termín předání platného stavebního povolení VII/2009

7. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:
Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) , d) zák. č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž tento doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace,
- dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
- dokladem osvědčujícím odbornou způsobilost projektanta nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zabezpečuje – osvědčením o autorizaci vydaným dle zákona č. 360/1992 Sb., o výkonu povolání autorizovaných architektů a o výkonu povolání autorizovaných inženýrů a techniků činných ve výstavbě, v platném znění.

Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §53 zák. č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- čestným prohlášením (vzor prohlášení je součástí této výzvy – příloha č.1 )

Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů dle § 55 písm. a), c) zák. č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením čestného prohlášení uchazeče, že jeho pojištění odpovědnosti za škodu pokrývá
celý rozsah plnění veřejné zakázky, podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat, případně příslibem pojišťovny k uzavření takové pojistné smlouvy. Vlastní pojistná smlouva bude v takovém případě uzavřena a předložena zadavateli nejpozději v den podpisu smlouvy o dílo.
Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §56 odst.3, písm. a), 4, 5 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením seznamu realizovaných akcí obdobného charakteru, provedených uchazečem za posledních 5 let. Minimální požadovaná úroveň: realizace minimálně 1 akce obdobného charakteru a rozsahu v uplynulých 5 letech.
- předložením čestného prohlášení, že bude plnit dílo v souladu se všemi právními a technickými předpisy vztahujícími se k předmětu díla
- předložením čestného prohlášením o plnění všech právních a technických předpisů vztahujících se k předmětu díla z hlediska ochrany životního prostředí

V případě využití subdodavatelských služeb uvede uchazeč v nabídce identifikaci kooperujících subjektů.

Splnění shora uvedených kvalifikačních předpokladů může uchazeč doložit listinami ve stejnopise, nebo v úředně uvěřené kopii.

8. Způsob hodnocení nabídek
Nabídky budou hodnoceny podle těchto kriterií:
1) výše nabídkové ceny za vypracování PD
2) výše ceny za výkon autorského dozoru
3) doba plnění

9. Cena a požadavky na platební podmínky
Celková nabídková cena bude uvedena za kompletní provedení díla (vypracování PD – odst.
3 a,b,c) této výzvy) jako pevná a nepřekročitelná, bez DPH a včetně DPH. S
Samostatně bude uvedena cena za výkon autorského dozoru vyjádřená hodinovou sazbou + cestovné, bez DPH a včetně DPH.
Zálohy na provedení prací zadavatel neposkytuje. Úhrada za dílo bude provedena po předání a převzetí dokončených prací popř. jejich části v případě dohody se zadavatelem na základě faktury se splatností min. 21 dní.

10. Předání podkladů a prohlídka místa plnění
Předání podkladů a případná prohlídka místa plnění bude zájemcům umožněna individuálně dle dohody s kontaktními osobami zadavatele.

11. Obsah a forma nabídky
- krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče
- prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, ze kterého vyplývá, že
je uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou zadávací lhůtu. Zadávací lhůta končí dnem 31.3.2009.
- doklady prokazující splnění kvalifikace
- návrh smlouvy podepsaný oprávněnou osobou
- výše nabídkové ceny doplněná oceněných rozpisem jednotlivých výkonů (krycí list cenové nabídky + oceněné výkony spojené s přípravou, navrhováním, projektováním a obstarání územního rozhodnutí a stavebního povolení)
- harmonogram prací
- poskytnutá záruka za dílo vyjádřená v měsících
- nabídky se podávají písemně ve lhůtě pro podání nabídek v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: Výzva – Vypracování projektové dokumentace-Lávka pro pěší přes Mandavu ve Varnsdorfu – NEOTVÍRAT !!! a opatřené na uzavření razítkem uchazeče. Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče.

12. Lhůta a místo pro podání nabídek
Nabídky mohou uchazeči doručovat po celou dobu pro podání nabídky do podatelny Městského úřadu ve Varnsdorfu v pracovních dnech v pondělí až čtvrtek od 7.00 do 15.00 hod a v pátek od 7.00 do 12.00 hod. Dne 16. 1. 2009 ve 12:00 hod. končí lhůta pro přijímání nabídek.

13. Práva zadavatele
Zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a výzvu zrušit. Jednat o úpravách textu smlouvy o dílo (návrh textu smlouvy předloží uchazeč) a upřesnit její konečné znění.

Ve Varnsdorfu 28.11.2008

Ing.Josef Poláček
Starosta města

K výzvě zájemcům o veřejnou zakázku malého rozsahu: formát *.DOC, formát *.PDF