Výzva k předložení nabídky

Výzva k předložení nabídky

30. 6. 2009 - Jiří Sucharda
na zhotovení propagačních materiálů včetně grafického manuálu

a) identifikační údaje zadavatele
Zadavatel: Město Varnsdorf
Sídlo: Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf
IČ: 00261718
DIČ: CZ00261718
Statutární orgán: Ing. Josef Poláček, starosta
Kontaktní osoby: Alena Bodláková (412372241, linka 144; e-mail: alena.bodlakova@varnsdorf.cz) nebo Jiřina Trebatická (linka 151; email: jirina.trebaticka@varnsdorf.cz)

b) informace o druhu a předmětu veřejné zakázky
- druh veřejné zakázky: služby
- předmět veřejné zakázky: propagační materiály včetně grafického manuálu
- klasifikační číselník CPV: 79800000-2 Tiskařské a související služby 79822500-7 Služby v oblasti grafického designu

c) podmínky plnění veřejné zakázky
- Podklady pro zpracování nabídky (Zadávací dokumentace) jsou přiloženy jako příloha č.1 této výzvy.
- Dodatečné informace je možné si vyžádat písemně a musí být doručeny zadavateli nejpozději 2 dny před uplynutím lhůty pro podání nabídek.

d) lhůta pro podání nabídky
Datum a hodina pro předložení nabídek: 31.07.2009, do 12.00 hodin

e) místo pro podání nabídky
Adresa pro zasílání nabídek: Městský úřad Varnsdorf, Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf

f) způsob podání nabídek
- osobní doručení na podatelně v budově radnice
- prostřednictvím provozovatele poštovních služeb

Za čas podání nabídky odpovídá dodavatel. Zadavatel neodpovídá za zdržení zaviněné držitelem poštovní licence či jiným přepravcem nabídky. Za čas podání nabídky se považuje její fyzické převzetí oprávněnou osobou.

Dodavatel doručí svou nabídku v řádně uzavřené obálce nebo obalu s označením „Nabídka – neotvírat, propagační materiály včetně grafického manuálu“ a s názvem a adresou firmy dodavatele. Nabídka bude zhotovena v českém jazyce a podána ve dvou vyhotoveních (originál + kopie).

Písemná forma: Požadavek písemné formy je zachován i v případě potvrzené datové zprávy (zejména potvrzený e-mail) nebo datové zprávy opatřené elektronickým podpisem
ve smyslu zákona č. 227/2000 Sb., o elektronickém podpisu v platném znění.


Požadovaný rozsah a zpracování nabídky:

Nabídka dodavatele musí obsahovat:

a) Identifikační údaje dodavatele (název, sídlo, právní forma, IČ, pokud jde
o právnickou osobu, a obchodní firma nebo jméno a příjmení, místo podnikání, popř. místo trvalého pobytu, IČ bylo-li přiděleno, pokud jde o fyzickou osobu).

b) Výpis z obchodního rejstříku či jiné evidence, má-li v něm být zapsán podle zvláštních právních předpisů, ne starší 90 dnů nebo oprávnění k podnikání nebo doklad vydaný profesní samosprávnou komorou či jinou profesní organizací nebo doklad osvědčující odbornou způsobilost podle zvláštních právních předpisů.

c) Doklady, prokazující schopnosti, odbornosti a zkušenosti dodavatele. Zájemce předloží minimálně tři reference na zakázky v oblasti tvorby propagačních materiálů.

d) Návrh smlouvy podepsaný osobou oprávněnou jednat jménem či za dodavatele.

e) Návrh podrobné cenové nabídky na grafické zpracování a výrobu řady propagačních materiálů dle Přílohy č. 1 – Zadávací dokumentace, a to bez DPH i včetně DPH.

f) Jako součást své nabídky předloží uchazeč:

· Návrh jednoho, maximálně však tři návrhy značky a logotypu pro zhotovení grafického manuálu. Každý návrh musí být předložen minimálně ve formátu A4, adjustovaný na tuhé lehké podložce (nejlépe kapa) v základním barevném i černobílém provedení (negativ – pozitiv) níže specifikovaných variant značky a logotypu, v rozměru 15 x 15 cm a ve zmenšení na minimální rozměr 15 x 15 mm:
1) Značka města Varnsdorf a logotyp ze slovního označení „Varnsdorf“
2) Značka města Varnsdorf a logotyp ze slovního označení „Město Varnsdorf“
3) Logotyp ze slovního označení „Město Varnsdorf“ v kombinaci s heraldickým znakem Varnsdorfu
· návrh titulní strany a jedné vnitřní strany brožury,
· návrh titulní strany a jedné vnitřní strany skládačky,
· návrh pohledu,
· návrh titulní strany a jedné vnitřní strany nástěnného kalendáře.

Kritéria hodnocení nabídky:

Zadavatel bude návrhy a nabídky posuzovat podle následujících kritérií:

HODNOTÍCÍ KRITÉRIA
1. Nápaditost, jednoduchost, srozumitelnost, originalita a celková výtvarná úroveň řešení předložené značky a logotypu (Grafický manuál) – váha kritéria 20 %,
2. Nápaditost a úroveň grafického zpracování předložených vzorových návrhů propagačních materiálů – váha kritéria 30 %,
3. Nabídková cena - váha kritéria 30 %,
4. Splnění požadavků dle Přílohy č. 1 – Zadávací dokumentace - váha kritéria 20 %.

Možnost zrušení zadávacího řízení:

Zadavatel je oprávněn zadávací řízení zrušit kdykoliv, nejpozději však do uzavření smlouvy.
O zrušení je zadavatel povinen písemně informovat všechny oslovené dodavatele, přičemž není povinen sdělovat důvod zrušení zadávacího řízení.

Ve Varnsdorfu dne 29.06.2009         Ing. Josef Poláček, starosta

Příloha č. 1 Zadávací dokumentace