Výzva zájemcům o veřejnou zakázku

Výzva zájemcům o veřejnou zakázku

22. 9. 2010 - Ing. Lukáš Vébr
Technický dozor a koordinátor BOZP na stavbě: Kanalizace a vodovod Varnsdorf.

Město Varnsdorf
Nám. E. Beneše 470

40747 Varnsdorf

 

vyzývá zájemce o veřejnou zakázku malého rozsahu
(dle § 12 odst. 3 zák.č. 137/2006 Sb.o veřejných zakázkách v platném znění)
financovanou ze zdrojů EU

1. Veřejný zadavatel
úřední název: Město Varnsdorf
poštovní adresa: Nám. E. Beneše 470, 407 47 Varnsdorf, Česká republika
statutární zástupce: Ing. Josef Poláček, starosta města
kontaktní místo: OSMI MěÚ Varnsdorf, fax:412371051, Email:petr.simek@varnsdorf.cz
kontaktní osoba: Petr Šimek tel. 412372241 kl. 113 nebo ing. Jaroslav Beránek tel. 412372241 kl. 118

2. Název přidělený zakázce veřejným zadavatelem

„Technický dozor a koordinátor BOZP na stavbě: Kanalizace a vodovod Varnsdorf“

3. Informace o druhu a předmětu veřejné zakázky

3.1 Vymezení předmětu plnění veřejné zakázky

Předmětem plnění je provedení činností, úkonů a služeb souvisejících s výkonem inženýrské činnosti při přípravě, zhotovení a vyhodnocení stavby „Kanalizace a vodovod Varnsdorf“ (dále jen „Stavba“)

základní charakteristika a parametry stavby:
- Odkanalizována bude stávající zástavba. Stávající dílčí kanalizace stará cca 80let bude využita jako dešťová. Nová kanalizace bude napojena na ČOV Varnsdorf
- Celková délka vybudované kanalizace je 7913m, z toho 6955m hlavních řadů a 958m přípojek (veřejná část).
- Celková vodovodního potrubí je 3499 m včetně přípojek (veřejná část) - v souběhu se stavěnou kanalizací.
- Výstavba 2 nových ČS a vodojemu s kapacitou 50m3.

Předpokládaná hodnota stavebních prací činí 91 900 000,00Kč bez DPH

3.2 Doba a místo plnění zakázky

Místem plnění je město Varnsdorf. Předpokládaná doba plnění je období březen 2011 – říjen 2012, v závislosti na termínu uzavření smlouvy o poskytnutí podpory mezi objednatelem a Státním fondem životního prostředí.

3.3 Předpokládaná hodnota zakázky

Předpokládaná celková hodnota veřejné zakázky činí 1.190.000,00 Kč bez DPH, z toho:
- předpokládaná hodnota části zakázky „Technický dozor“ činí 980.000,00 Kč bez DPH
- předpokládaná hodnota části zakázky „ Koordinátor BOZP “ činí 210.000,00 Kč bez DPH


4. Požadavky na prokázání kvalifikačních předpokladů:

Splnění profesních kvalifikačních předpokladů dle § 54 písm. a), b) , d) zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:

- výpisem z obchodního rejstříku, pokud je v něm zapsán, či výpisem z jiné obdobné evidence, pokud je v ní zapsán, přičemž tento doklad nesmí být starší 90 kalendářních dnů k poslednímu dni lhůty pro prokázání splnění kvalifikace,
- dokladem o oprávnění k podnikání podle zvláštních právních předpisů v rozsahu odpovídajícím předmětu veřejné zakázky, zejména dokladem prokazujícím příslušné živnostenské oprávnění či licenci.
- dokladem osvědčujícím odbornou způsobilost pro obor „vodohospodářské stavby“ dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zajišťuje
- dokladem osvědčujícím odbornou způsobilost k činnostem koordinátora bezpečnosti a ochrany zdraví při práci na staveništi dodavatele nebo osoby, jejímž prostřednictvím odbornou způsobilost zajišťuje

V případě, že prokázání osvědčení o odborné způsobilosti bude doloženo vlastním zaměstnancem, musí dodavatel doložit čestné prohlášení o tom, že daná osoba je zaměstnancem. Pokud bude osvědčení o odborné způsobilosti doloženo subdodavatelsky, musí dodavatel doložit smlouvu o spolupráci s touto osobou dle §51 odst. 4

Splnění základních kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §53 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- čestným prohlášením uchazeče (vzor prohlášení je součástí zadávací dokumentace – příloha č.2)

Splnění ekonomických a finančních kvalifikačních předpokladů dle § 55 písm. a), c) zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením čestného prohlášení uchazeče, že má sjednáno pojištění odpovědnosti za škodu způsobenou třetí osobě minimálně ve výši odpovídající pojistné částce 20 000 000,00 Kč a pojištění pokrývá celý rozsah plnění veřejné zakázky, podepsané osobou oprávněnou za uchazeče jednat, případně příslibem pojišťovny k uzavření takové pojistné smlouvy. Vlastní pojistná smlouva bude v takovém případě uzavřena a předložena zadavateli nejpozději v den podpisu smlouvy o dílo.

Splnění technických kvalifikačních předpokladů dle příslušných ustanovení §56 odst.3, písm. a), 4, 5 zák.č. 137/2006 Sb. uchazeč prokáže:
- předložením seznamu významných služeb obdobného charakteru, poskytnutých uchazečem za posledních 3 roky s osvědčením objednatelů o řádném plnění u nejvýznamnějších z těchto zakázek. Tato osvědčení musí zahrnovat cenu, dobu a místo poskytování služeb a musí obsahovat údaj o tom, zda byly tyto služby provedeny řádně a odborně. Minimální požadovaná úroveň: nejméně 2 dokončené, nebo probíhající stavby vodního hospodářství (t.j. kanalizace, ČOV) s nákladem převyšujícím 50 000 000,00 Kč bez DPH za akci, pro kterou uchazeč poskytl v posledních 3 letech služby správce stavby (inženýra stavby, supervizora, technického dozoru). Alespoň v jednom případě se musí jednat o stavbu financovanou z finančních zdrojů EU.

Splnění shora uvedených kvalifikačních předpokladů může uchazeč doložit listinami v originálním vyhotovení, nebo v úředně uvěřené kopii.

5. Kritéria pro zadání zakázky:
nejnižší celková nabídková cena

6. Požadavky na způsob zpracování nabídkové ceny
Celková nabídková cena bude uvedena bez DPH a včetně DPH za kompletní poskytnutí služeb, jako pevná a nepřekročitelná a bude dále členěna tak, že samostatně bude uvedena částka za výkon činností technického dozoru bez činností koordinátora BOZP bez DPH a včetně DPH a zvlášť částka za výkon činností koordinátora BOZP bez DPH a včetně DPH. Nabídková cena bude stanovena na základě zadávací dokumentace předané zájemci zadavatelem a bude obsahovat kromě vlastního ocenění výkonu poskytnutých služeb i veškeré další náklady nezbytné k jejich řádnému a včasnému splnění (např.: náklady na sjednaná pojištění, na zajištění poskytnutých bankovních záruk atd.).

7. Platební podmínky Úhrada ceny za poskytnuté služby bude prováděna průběžně, na základě faktur se splatností odpovídající lhůtě splatnosti min. 60 dnů od doručení. Faktura za poskytované služby v příslušném kalendářním měsíci bude vystavena vždy nejpozději do 14. dne měsíce následujícího.Takto bude postupováno až do dosažení 95% celkové ceny díla bez DPH a DPH v platné výši. Úhrada zbývající částky rovnající se 5% z ceny díla bude provedena za stejných platebních podmínek bez zbytečného odkladu po nabytí právní moci všech kolaudačních rozhodnutí stavby. Poskytovatel služeb je povinen vyhovět žádosti objednatele o prodloužení lhůty splatnosti faktur v případě využití dotačních titulů na financování akce až do doby převedení odpovídající části přiznané dotace na účet investora, max. však o 30 dní.

8. Předání podkladů a prohlídka místa plnění Podklady - zadávací dokumentace bude uchazečům poskytnuta na vyžádání, do 2 dnů od doručení písemné žádosti uchazeče. Písemná žádost musí být zadavateli doručena nejpozději 5 dnů před uplynutím lhůty pro podání nabídek. Prohlídka místa plnění a nahlédnutí do projektové dokumentace stavby bude zájemcům umožněno dle dohody s kontaktní osobou zadavatele.

10. Obsah a forma nabídky
- krycí list nabídky s identifikačními údaji uchazeče
- prohlášení podepsané osobou oprávněnou jednat jménem uchazeče, ze kterého vyplývá, že
je uchazeč vázán celým obsahem nabídky po celou zadávací lhůtu.
- doklady prokazující splnění kvalifikace
- návrh mandátní smlouvy obsahující nezměněné obchodní podmínky podepsaný oprávněnou
osobou
- výše nabídkové ceny
- nabídka a ostatní písemnosti, veškeré ostatní údaje a podklady budou zpracovány v českém
jazyce, jednotlivé listy nabídky budou očíslovány a pevně spojeny
- nabídky se podávají písemně ve lhůtě pro podání nabídek
- nabídky se podávají v uzavřené obálce označené názvem veřejné zakázky: Výzva „Technický dozor a koordinátor BOZP na stavbě: Kanalizace a vodovod Varnsdorf“ – NEOTVÍRAT !!! a opatřené na uzavření razítkem uchazeče. Na obálce musí být uvedena adresa uchazeče.

11. Lhůta a místo pro podání nabídek Nabídky mohou uchazeči doručovat po celou dobu pro podání nabídky do podatelny Městského úřadu ve Varnsdorfu v pracovních dnech v pondělí až čtvrtek od 7.00 do 15.00 hod a v pátek od 7.00 do 12.00 hod. Dne 8.10.2010 ve 12:00 hod. končí lhůta pro přijímání nabídek.

12. Práva zadavatele
1. zadavatel si vyhrazuje právo odmítnout všechny nabídky a výzvu zrušit, jednat o úpravách textu smlouvy o dílo a upřesnit její konečné znění.
V řízení o výběru této veřejné zakázky malého rozsahu se nepostupuje podle zákona č. 137/2006 Sb..
2. Zadavatel upozorňuje uchazeče, že mandátní smlouva uzavřená s uchazečem, jehož nabídka bude vybrána jako nejvhodnější, pozbývá platnosti, pokud nedojde k nabytí účinnosti Smlouvy o dílo na zhotovení stavby do 30.6.2011.

Ve Varnsdorfu 22.9.2010

Ing. Josef Poláček
starosta města

Příloha: zadávací dokumentace