„Vybudování technologického centra ORP Varnsdorf - část I " Pořízení technické infrastruktury pro vybavení Technologického centra"

„Vybudování technologického centra ORP Varnsdorf - část I " Pořízení technické infrastruktury pro vybavení Technologického centra"

20. 6. 2011 - Eva Kunčarová
Město Varnsdorf vyzvývá k podání nabídky na realizaci podlimitní veřejné zakázky na dodávku v rámci zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění (§ 38 zákona):„Vybudování technologického centra ORP Varnsdorf - část I " Pořízení technické infrastruktury pro vybavení Technologického centra"

 

Výzva k podání nabídky:

na realizaci podlimitní veřejné zakázky na dodávku v rámci zákona č. 137/2006 Sb., o veřejných zakázkách v platném znění

„Vybudování technologického centra ORP Varnsdorf - část I " Pořízení technické infrastruktury pro vybavení Technologického centra"

 

Evidenční číslo VZ:
025/2011

Předmět zakázky: 
Dodávka potřebné technické infrastruktury k vybudování technologického centra  ORP Varnsdorf a k zajištění jeho provozu po dobu udržitelnosti, tj. 60 měsíců. Projekt bude spolufinancován ze zdrojů Evropské Unie, z Evropského fondu pro regionální rozvoj v rámci Integrovaného operačního programu, prioritní osy 2, oblast podpory 2.1. Zavádění ICT  v územní veřejné správě.

Kontaktní osoba:
Ing. Radek Kříž, e-mail: radek.kriz@varnsdorf.cz ,tel. 412 372 241, kl. 154
Ing. Lukáš Vébr, e-mail: lukas.vebr@varnsdorf.cz, tel. 412 372 241, kl. 137

Termín pro podání nabídek:
7.7. 2011 do 15.00 hod.

Profil zadavatele
https://www.vhodne-uverejneni.cz/zakazka/vybudovani-technologickeho-centra-orp-varnsdorf-cast-i-porizeni-technicke-infrastruktury-pro

Příloha:
Výzva k podání nabídek ve formátu pdf
Specifikace ve formátu pdf
Podmínky a požadavky na zpracování nabídky ve formátu pdf

Dodatečné informace
Termín otevírání obálek:
11. 07. 2011 v 10. 00 hod. v zasedací místnosti č. 25 MěÚ Varnsdorf

Na základě písemné žádosti (formou e-mailu) k výše uvedené kontaktní osobě, bude uchazečům poskytnuta také elektronická verze Studie proveditelnosti.

Přihlášení uchazeči a nabídková cena bez DPH:
1.AutoCont CZ a. s., Ostrava -  1.540.447,- Kč
2.ENLOGIT s. r. o., Ústí nad Labem - 2.115.151,90 Kč

Způsob hodnocení nabídky:
nejnižší nabídková cena bez DPH

Vybraný dodavatel
ENLOGIT s. r. o., Ústí nad Labem

příloha: Rozhodnutí zadavatele

WebJET Toolbar
DocID: 5603 Edituj stránku
Změnil:
Eva Kunčarová
Datum:
30.08.2011 15:32